۲ نفر
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
سهم ایران از واردات و صادرات کلاه کاسکت

سالانه بیش از میلیونها کلاه کاسکت تولید شده و در چرخه واردات و صادرات قرار میگیرد در این بین درصدی از این تبادلات به عنوان یکی از کشورهای استفاده کننده از وسیله نقلیه موتورسیکلت سهم کشورمان است.

استفاده از کلاه کاسکت در ایران نیز همچون بسیاری از کشورها به صورت قانون درامده و در همین راستا موتورسواران می بایست برای جلوگیری از صدمات ناشی از تصادفات و نیز جرایم راهنمایی رانندگی از کلاه کاسکتها استفاده کنند .

از نظر بخش تولید کلاه کاسکت و نیز صادرات آن، کشورمان نیاز بازار داخلی را با واردات از کشورهای تولید کننده لوازم موتورسواری تامین می کند. حال باید دید که بیشترین این واردات کلاه کاسکت ها از کدام کشورها انجام می شود و چه برندهایی بیشترین سهم مصرف را در بازار داخلی دارند.

بهترین برندهای کلاه کاسکت وارداتی از چین

کلاه کاسکت و لوازم موتور سواری نیز همانند بسیاری دیگر از محصولات از کشورهای مختلف وارد ایران می شود ولی همواره همانند دیگر اقلام بیشترین سهم را کشور چین به خود اختصاص داده است .

با وجود اینکه بهترین و استانداردترین برندهای کلاه کاسکت در اروپا تولید می شوند فقط درصد محدودی از کلاه و لوازم ایمنی از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها وارد ایران می شود و عمده این واردات از چین انجام می شود.

البته برخی از برندهای چینی نیز با پیشرفت روز افزون خود با تولید کلاه کاسکت های باکیفیت و استاندارد در چند سال اخیر نشان داده اند که آنها نیز حرفهایی برای گفتن دارند که از جمله این برندها میتوان به کمپانی های راپیدو و ردلاین اشاره کرد.

در ادامه شما را با این دو برند مطرح چینی کلاه موتور سواری راپیدو و ردلاین که بیشترین سهم از بازار کشورمان را از آن خود کرده اند به طور کامل آشنا خواهیم کرد.

۱ . خرید کلاه کاسکت راپیدو

کلاه کاسکت راپیدو بی شک آشنا ترین نام در میان کلاههای ایمنی موتور سواری چینی موجود در بازار ایران است زیرا از قدیمی ترین برندهای کلاه کاسکتی است که وارد ایران شده و پس از سالها به خوبی توانسته جای خود را در میان موتورسواران باز کند البته کمپانی راپیدو فقط به تولید کلاه کاسکت راپیدو محدود نشده و انواع لوازم موتورسیکلت و لوازم ایمنی موتورسواری را تولید می کند.

کلاه راپیدو مسلما بدون دلیل تا این حد در میان علاقه مندان به موتورسواری محبوب نشده و نمیتوانسته بازار فروش گسترده خود را به دست بیاورد مگر به واسطه همین برتری ها که در ادامه به آنها میپردازیم.

کیفیت کلاه کاسکت راپیدو با گذشت زمان بسیار بهبود یافت و بسیاری از ایرادات ظاهری و رفاهی نیز در این کلاهها برطرف شده است به طوری که کلاههای تولیدی اخیر راپیدو استاندارد دات را به دست آورده اند .

سهم ایران از واردات و صادرات کلاه کاسکت

فروشگاه کلاه راپیدو

لایه بیرونی کلاه راپیدو از فایبرگلاس با کیفیت تشکیل شده و برای پدها و لایه های داخلی از الیاف و ابرهای با کیفیت ضد حساسیت استفاده شده که بصورت جدا شونده و متحرک هستند.

پدهای کلاه کاسکت راپیدو به وسیله دکمه به لایه بیرونی متصل میشود و میتوان آنها را پس از مدتی استفاده، جدا کرده و داخل لباسشویی بیندازیم تا از به وجود آمدن بوی نامطبوع و بیماری های پوستی جلوگیری کنیم.

در مدل های وسپایی کلاه کاسکت راپیدو، برای پدهای داخلی از چرم و جیر استفاده شده که علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا و جذاب، به مقاومت و کیفیت آنها نیز افزوده است.

در مدلهای فک متحرک راپیدو، از قفل فک فلزی استفاده شده تا در مرور زمان و با باز و بسته شدن مکرر فک، این قطعه فرسوده نشده و نشکند.

طلق کلاه کاسکت راپیدو نیز ضد خش است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که در رنگبندی متنوع از جمله دودی ، جیوه ای و رفلکس هفت رنگ در کنار کلاه کاسکتهای این شرکت وارد بازار شده است. البته سایر لوازم جانبی کلاه کاسکتهای تولیدی راپیدو نیز همانند طلق در بازار به راحتی یافت می شوند.

کمپانی راپیدو انواع سبک های کلاه کاسکت از جمله ریس ، کراس ، بدون فک و استریت را در انواع طرح های متنوع و با کیفیت های بالا تولید میکند.

سهم ایران از واردات و صادرات کلاه کاسکت

۲ . قیمت و خرید کلاه کاسکت ردلاین

اگر موتورسوار باشید، بدون شک نام کلاه کاسکت ردلاین نیز به گوشتان خورده است که در رتبه دوم واردات کلاه ایمنی موتورسواری از چین قرار میگیرد.

کلاه کاسکت ردلاین شاید دیرتر از راپیدو به بازار ایران معرفی شده باشد ولی تلاش خود را بر این گذاشته که سهم فروش محصولات خود را بسیار گسترده تر کند که تا حدود زیادی نیز موفق به این امر شده است به طوری که بسیاری برای خرید کلاه کاسکت ابتدا به سراغ کلاه های ایمنی موتورسواری ردلاین می روند.

کلاه کاسکت ردلاین در مرحله اول با قیمت گذاری مناسب به نسبت کیفیت محصولات تولیدی، توانسته افکار مثبت و حس اعتماد را در ذهن موتورسواران و علاقه مندان به آن ایجاد کند که به مرور این کیفیت با ورود مدلهای جدیدتر نیز افزایش یافته است.

ردلاین بیشتر سبک های کلاه ایمنی موتورسواری را تولید میکند که البته به دلیل بازار فروش بهتر بیشتر تمرکز خود را همچون راپیدو بر تولید مدل های فک متحرک گذاشته است و در این سبک کلاه کاسکت، ردلاین مدلهای بیشتری را وارد بازار کرده است .

سایت فروشگاه کلاه ردلاین

از جمله آخرین مدلهای تولیدی کلاه کاسکت ردلاین که با افزایش کیفیت وارد بازار شده اند می توان به کدهای ۹۳۵ ، ۹۳۷ و ۹۵۵ اشاره کرد. در این مدلها بر خلاف کلاه کاسکت ردلاین ۹۳۹ از قفل فک فلزی استفاده شده و کیفیت پدهای داخلی و پوسته خارجی نیز افزایش پیدا کرده است.

مرحله دوم بعد از قیمت مناسب ، تولید و واردات مدلهای گوناگون و متنوع به بازار است که باعث شده خریداربه ندرت در کنار کلاه کاسکت ردلاین به سراغ برندهای دیگر برود.

وفور لوازم جانبی کلاه کاسکتهای موجود در ایران نیز از دیگر عواملی است که باید در انتخاب کلاه ایمنی موتورسواری در نظر گرفته شود و خوشبختانه کلاه کاسکت ردلاین از نظر وجود لوازم در رتبه نخست قرار دارد.

سهم ایران از واردات و صادرات کلاه کاسکت

به وسیله همین مواردی که ذکر کردیم کلاه ردلاین در دوسال اخیر توانسته بیشترین سهم فروش بازار را مال خود کند و طرفداران زیادی را برای تولیدات خود دست و پا کند.

لوازم کلاه ردلاین فک متحرک وسپایی و بدون فک طلق کلاه راپیدو در فروشگاه کلاه کاسکت راپیدو تهران

در جمع بندی باید گفت فروشگاه و سایت کلاه کاسکت، بورس خرید کلاه ایمنی موتور سیکلت و انواع لوازم موتور سواری ردلاین و راپیدو با قیمت مناسب است و جدیدترین مدل ها با بهترین قیمت بازار در نمایندگی کلاه راپیدو و نمایندگی کلاه کاسکت ردلاین و با کمترین قیمت یافت می شود انواع شولدر و لباس موتور سواری راپیدو و انواع کلاه ردلاین نیز در این فروشگاه موجود است.

انواع لوازم موتور سواری ارزان قیمت و اصلی از برند های ایرانی و اروپایی، انواع کلاه موتور سیکلت راپیدو و ردلاین، کلاه کاسکت و کلاه ایمنی موتور سیکلت و تجهیزات موتور سواری در کلاه کاسکت موجود است و می توانید هم به صورت غیر حضوری و آنلاین و هم به صورت حضوری آن ها را خریداری کنید.

Kolahkasket.com ۰۹۱۲۷۹۲۱۰۹۸ - ۰۹۹۱۳۵۳۹۷۷۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =